2x19x53 = 2014

1 Jan

Še včeraj sem bila prepričana, da ne bom patetična in na Piškotarni ne bo zapisa o letu 2013… A me je zjutraj pričakalo wordpressovo elektronsko sporočilo s povzetkom leta 2013 na Piškotarni. Torej…

calvin-and-hobbes-relativism

Bill Watterson – Calvin in Hobbes

V letu 2013 ima Piškotarna več kot dva in polkrat večje število ogledov kot leta 2012. Hvala! Me veseli, da vam znanstveni piškotki teknejo.

Letos sem dvakrat gostovala.

V oktobru na blogerskem omrežju Scientific American z zapisom Kje je presek lakote in kognicije (Where does hunger and cognition intersect?). Moja mentorica je bila odlična Sci Curious, ki sedaj piše za Science News ali ji lahko sledite na Eureka Lab. V septembru sem se ob pripravi zapisa ogromno naučila.

V decembru pa sem pripravila praznični piškot za slovensko spletno stran Metina lista. Božično nakupovanje ni nočna mora, a če se zavemo vseh trgovskih trikov, se nam lahko tako zazdi za trenutek.

Letos so odkrili tudi vsaj 13 zelo očitnih reči. Moje najljubše odkritje – dežniki vas obvarujejo pred sončnimi žarki. Ja, tisti dežniki za dež, ne senčniki.

Aja, še naslov – 2, 19 in 53 so najmanjša praštevila, ki so za dve večja od produktov števila 17. To se bo ponovno zgodilo šele leta 449122. Kr kul, kajneda?

Tudi na Guardianu so se pozabavali s številom 2014. Poglej si!

Vse lepo v letu 2014!

Povzetek dogajanja na Piškotarni v letu 2013 – klik!

To je to!
Z

Leave a Reply

