Vandrati

14 Mar

vándrati -am nedov. (ȃ) nižje pog. popotovati: vandrati iz kraja v kraj / vandrati po svetu // potepati se: kje si vandrala celo popoldne (SSKJ)

Danes potujem, grem na drug konec sveta, v prihodnost (tam je čas 10 ur naprej), v deželo kengurujev, pozdraviti koale. Moj cilj je Avstralija. Prijateljice in prijatelji so me spodbudili, naj le aktivno poročam o raziskovanju novega kontinenta na Piškotarni. Slednja je (bojda) kar del mene postala.

Ker grem na pot sama, sem se odločila, da bom pisala potopis. Saj zna biti zabavno! Kindle sem oborožila z knjigami Billa Byrsona (Down Under), da se naučim, kako se piše o potovanjih. Ne obljubim, da bodo zapisi redni… Mogoče mi tovrsten način pisanaj ni pisan na kožo in bom hitro zaključila.

Da mi boste lažje sledili, naj vam opišem pot. Začela sem v Ljubljani, sedaj sem na letališču v Milanu od koder letim v Abu Dabi in potem z Abu Dabija v Melbourne.

Nekaj dni bom preživela v Melbournu, zatem letim v Alice Springs, si ogledam Uluru in spoznam avstralsko divjino. Slednji sledi slavna opera in mesto Sydney. Na koncu grem v Brisbane.

Potem pa še nimam čisto začrtane poti, morda mi bo kje tako všeč, da bom želela zadnjih nekaj dni preživeti tam. Mogoče si bom pa zelo želela domov, ne vem. Vsekakor bo edinstvena izkušnja.

Vabljene in vabljeni, da me spremljate na poti, komentirajte zapise in na daljavo spoznavate deželo tam spodaj.

To je to!
Z

3 komentarji to “Vandrati”

  1. Ajda 14 marca, 2014 at 15:08 #

    Srečno vandranje 🙂

  2. Barbara 14 marca, 2014 at 18:19 #

    Srečno pot in fino se mej, Zarja!! 🙂

Komentiraj